Home Nieuws Zending troostdekens

Zending troostdekens

29 jan 2021

Troostdekens en knuffels voor het hospice. We mochten voor de tweede keer een zending troostdekens in ontvangst nemen. Een groep vrijwilligers maakt speciaal voor cliënten hospice mooie dekens om in de stoel als extraatje om te slaan of als fleurige deken erbij op bed te krijgen. Ook werden er een aantal knuffels geleverd, zodat we eventueel ook jong bezoek iets aan kunnen bieden.We hebben deze vrijwilligers uiteraard hartelijk bedankt en zij weten dat onze cliénten van hun producten genieten!

troostdekentje..

We mochten voor de tweede keer een zending troostdekens in ontvangst nemen. Een groep vrijwilligers maakt speciaal voor cliënten van een hospice mooie dekens om in de stoel als extraatje om te slaan of als fleurige deken erbij op bed te krijgen.
Ook werd een aantal knuffels geleverd, zodat we eventueel ook jong bezoek iets kunnen aanbieden.We hebben deze vrijwilligers uiteraard hartelijk bedankt en zij weten dat onze cliénten van hun producten genieten!